روانشناسی

مسائل روان شناسی عمومی

روانشناسی

مسائل روان شناسی عمومی

  • ۰
  • ۰

آموزش تعویض پنل تلویزیون یکی از آموزش های تخصصی است که زیر مجموعه های مختلفی دارد. تعمیر و تعویض پنل تی وی از عهده هر مرکز تعمیراتی و هر تعمیرکاری بر نمی آید. تنها باید از مراکز رسمی و معتبر کمک بگیرید. امروز می خواهیم در آموزش تعویض پنل تلویزیون بیشتر درباره پنل های آب خورده و فلت های آسیب دیده صحبت کنیم و نحوه تعمیر و تعویض آنها را آموزش دهیم. همراه ما باشید.

مراحل تعمیر پنل

تعمیر پنل مراحل خیلی زیادی دارد ، ولی ما تمام مراحلی که حین تعمیر پنل طی می‌کنیم به شما خواهم گفت. دو نوع ایراد داخل پنل‌ها وجود دارد ، ایرادهای فیزیکی و ایرادهای مکانیکی. اگر پنل دچار آسیب فیزیکی شده باشد ، دیگر قابل تعمیر نیست . ولی اگر مشکل مکانیکی یا خرابی قطعه یا قلع‌مردگی یا سوختگی در مسیر باشد، می‌توانیم آن پنل را تعمیر کنیم.

اگر می‌خواهیددر مورد رایج‌ ترین ایراد داخل پنل ‌ها بدانید اینجا تمام اطلاعات در مورد ایرادهای پنل را به دست خواهید آورد، ما تمام ایرادها را در فروشگاه بررسی کردیم و تجربه‌ی خودمان را در مورد همه‌ی آن‌ها با شما به اشتراک می‌گذاریم.

کارشناسان واحد آموزش تعویض پنل تلویزیون می گویند در درصد کمی از مواقع آبی که وارد پنل و فلت شده روی سوکتی می ریزد که در ایجاد ارتباط برد TFT موثر است. اگر این سوکت آب خورده باشد، باید آن را با تینر پاک کنید. گاهی شدت آسیب دیدگی این سوکت به حدی است که فقط باید تعویض شود. در این تعویض باید نهایت دقت را داشته باشید. و حتما از قطعات اورجینال استفاده کنید. پس از اینکه خازن ها و مقاومت های SMD را چک کردید، باید ارتباطات را وصل کنید و دستگاه را روشن کنید. سوکت نام برده شده را با تینر حتما پاک کنید.

روی این فلت آی سی وجود دارد که ممکن است دچار آبخوردگی نشده باشد؛ کارشناسان واحد آموزش تعویض پنل تلویزیون می گویند گاهی ممکن است با شل شدن پنل تصویر بالا نیاید. در این شرایط تی وی را روشن کنید و دستانتان را روی تک تک فلت ها بگذارید؛ اگر یکی از این فلت ها به حدی داغ می کند که اصلا قابل تحمل نیست و مجبور می شوید که سریعا دستانتان را بردارید، فلت مذکور کاملا خراب است و باید کاملا تعویض شود. فلت از روی شیشه و برد آدرس برداشته می شود و یک فلت نو جایگرین می شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون یک نهاد جامع و کامل است که در حوزه تعمیرات انواع تلویزیون ها از هر مدل و از هر برندی فعالیت دارد. این مرکز امن ترین و مورد وثوق ترین مرکزی است که می توانید دستگاه معیوب خود را به آن بسپارید و نگران هیچ موضوعی نباشید و خدماتی استاندارد و معتبر دریافت کنید. امکانات و تسهیلات فوق العاده وسیع و پیشرفته ای در این نمایندگی فراهم است که هر کدام بخش مهمی از نیاز های کاربران را تامین می کند. تمام سرویس های این نمایندگی که تحت حمایت نمایندگی تعمیرات تلویزیون است، همراه با ضمانت نامه های کتبی است. می توانید برای تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون از منوی ” تماس با ما” استفاده کنید.

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی